Vi har udarbejdet en skabelon til en valgplakat, som du kan udfylde, printe og hænge op på universitetet fra den 11. november 2025.
Forudsætningen for at ophænge valgmateriale er en forudgående registrering af ophæng hos Facility Support på facilitysupport@adm.aau.dk.
Oplyse følgende til Facility Support:
- Navn/forening
- Mailadresse
- Telefonnummer
Registreringen kan foretages af studenterforeninger eller enkeltpersoner. Alternativt kan registreringen foregå hos din lokale Facility Support på campus.
Facility Support anviser opsætningssteder samt uddeler klæber. Der må ikke ophænges valgmateriale uden for de af Facility Service anviste steder, og den udleverede type klæber skal benyttes.
Bemærk af ALLE valgplakater skal være taget ned senest den 5. december 2025 kl. 14.00. Hvis materialet ikke bliver fjernet rettidigt, sender universitetet en regning (rengøringstakst).
Der henvises i øvrigt til: Reglement for valgmateriale ved ordinært valg til styrende organer på AAU